باران

ساخت وبلاگ

خدمات نظافت تهران در اين روز ها بسيار مورد توجه قرار گرفته است. براي نظافت خوب منزل شما نياز به يک نظافتچي منزل خوب داريد تا بتواند به خوبي نظافت منزل شما را انجام دهد و بهترين نظافتچي منزل را شما مي‌توانيد در خدمت از ما پيدا کنيد. شما به راحتي مي‌توانيد استخدام کارگر خانم براي نظافت منزل خود را انجام دهيد. براي در خواست نظافتچي منزل مي‌توانيد اپليکيشن خدمت از ما را نصب کنيد و در آن بهترين نظافتچي منزل را درخواست بدهيد. همچنين در خدمت از ما شما مي‌توانيد هزينه نظافت منزل در سال 98 را از چندين نظافتچي منزل بگيريد.

علاوه بر اينکه مي‌توان نظافت تهران را در خدمت از ما در خواست کنيد، مي‌توانيد نظافت منزل مشهد و نظافت منزل کرج و ساير شهرها را نيز درخواست کنيد. در تمامي شهر ها نظافتچي منزل خدمات نظافت منزل فوري را براي شما انجام مي‌دهد و شما با خيالي راحت ا تميزي خانه خود لذت مي‌بريد.

بيشترين درخواست نظافتچي منزل براي نظافت تهران بوده است به همين دليل در مجموعه خدمت از ما تعداد زيادي از شرکت‌ها نظافت تهران فعاليت دارند و در ساعات کاري خود هر گونه خدمات نظافت منزل فوري را براي شما انجام مي‌دهند.

 

نکات استخدام نظافتچي منزل

از نکات مهم استخدام نظافتچي منزل اين است که بايد يک فرد مورد اعتماد باشد تا بتوان با خيال راحت و آسوده کار نظافت منزل را به او سپرد.

 

53jo_2.jpg

 

در زمان در خواست نظافتچي منزل در خدمت از ما شما مي‌تواندي پروفايل شخصي تمامي افراد نظافتچي منزل را ببينيد و با توجه به نظرات و امتيازات از مشتريا قبلي نظافتچي منزل مورد نظر خود را انتخاب کنيد.

 

نظافتچي منزل چه وظايفي دارد؟

يک نظافتچي منزل بايد بتواند با دقت و صبر کار خود را انجام بدهد و کارش را بي دليل طولاني نکن تا مشتريان بتوانند به ساير کارهاي خود برسند. از مشکلاتي که مشتريان با نظافتچي منزل دارند همين مي‌باشد که نظافتچي منزل به دليل کار کردن در سرعت پايين و يواش مدت زمان کارش بيشتر از حد معمول شده و در آخر نيز به دليل زمان بيشتري که در محل بوده در خواست پول و انعام بيشتري ميکند. در خدمت از ما به شدت با نظافتچي منزل خاطي بر خورد شده و اين چنين موارد بسيار کم پيش مي‌آيند.

يکي ديگر از وظايف نظافتچي منزل اين است که کارش را به خوبي انجام دهد و مشتري رضايت بالايي از او داشته باشد. ممکن است شما نيز چنين تجربه ايي داشته باشيد که يک نظافتچي منزل به دليل انجام کارش در خواست انعام دارد. اينکه يک نظافتچي منزل کارش را با کيفيت و دقت انجام دهد وظيفه او است و درخواست انعام کاري اشتباه و پرداخت کردن انعام کاري اشتباه‌تر است.

 

نظافت تهران

نظافت تهران از جمله خدمات مهمي است که توسط شرکت هاي خدماتي نظافتي در تهران ارائه مي‌شود.

 

کلام آخر

شما مي‌توانيد با نصب اپليکيشن نظافت منزل "خدمت از ما" درخواست نظافتچي منزل خود را ثبت کنيد و به راحتي يک نظافتچي منزل براي نظافت تهران و يا ساير شهرها را استخدام کنيد.

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : نظافت,تهران, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 147 تاريخ : شنبه 25 آبان 1398 ساعت: 0:40

با شروع فصل سرما همچون پاييز و زمستان، نصب پکيج يکي خدمتي است که شرکت‌ها در کنار خدمات نظافت شرکت، خواهان آن مي‌شوند. خدمت از ما تلاش مي‌کند تا شرکتها و متخصصين فعال در زمينه نظافت شرکت و نصب پکيج را به شرکت‌هاي خواهان اين نوع از خدمات متصل کند. قيمت خدمت نظافت شرکت، همچون نظافت منزل، به موارد متفاوتي وابسته است. از جمله تعداد طبقات شرکت، نياز به نظافت راه پله و پارکينگ و ... اشاره کرد. سازمان‌ها نيز با توجه به هزينه‌ي به صرفه پکيج، اين روزها براي فصول سرد سال، شروع به نصب پکيج مي‌کنند. در صورتي که شرکت شما داراي بالکن است، به راحتي مي‌توانيد نصب پکيج در فضاي باز انجام بدهيد و ازآن لذت ببريد. ما پيشنهاد مي‌کنيم از آموزش تصويري نصب پکيج، آموزش نصب پکيج ديواري بوتان، آموزش نصب پکيج ايران رادياتور و ... بهره نبريد.

 

نظافت شرکت:

تفاوتي ندارد نظافت شرکت بخواهيد يا درخواست شرکت خدماتي نظافتي کرج، شرکت خدماتي نظافتي اصفهان يا ... کنيد. به راحتي بر روي اپليکيشن نظافت منزل خدمت از ما مي‌توانيد در خواست نظافت خانه خودتان را ثبت کنيد.

پيشنهاد مي‌کنيم نظافت شرکت را در روزهايي انجام دهيد که شرکت تعطيل است؛ چرا که نظافت شرکت در روزهايي که کارمندان حضور دارند، علاوه بر کاهش بازدهي کارگر نظافت، موجب کاهش بازدهي کارمندان نيز مي‌شود.

 

0jxo_2.jpg.png

 

 

شماره خدمات نظافت منزل:

يکي از روش‌هاي ارتباطي با شرکتهاي خدماتي نظافتي، تماس با شماره خدمات نظافت منزل است؛ اما شما به راحتي با نصب اپ خدمت از ما، مي‌توانيد در هر ساعتي از شبانه روز خدمت مدنظر خودتان را درخواست کنيد.

 

سايت نظافت:

خدمت از ما يک سايت نظافت است که چندين سال است فعاليت خودش را شروع نموده است. با مراجه به سايت نظافت خدمت از ما، با صرف 3 دقيقه مي‌توانيد درخواست نظافت خودتان را ثبت کنيد و منتظر اعلام قيمت نظافت شرکت يا قيمت نصب پکيج (هزينه نصب پکيج) از سوي متخصصين فعال بر روي خدمت از ما شويد.

 

نصب پکيج:

نصب پکيج بسيار تخصصي است و در صورتي که توسط يک فرد مبتدي صورت بگيرد، ممکن است علاوه بر نصب نادرست پکيج، موجب ايجاد خرابي در پکيج شود. پيشنهاد ما انتخاب از ميان افراد مجرب فعال در زمينه نصب پکيج است. تفاوتي نمي‌کند نصب پکيج ديواري بوتان بخواهيد يا نصب پکيج ايران رادياتور يا نصب پکيج ال جي يا ... . انتخاب يک فرد متخصص موجب آسودگي شما از نحوه نصب پکيج ديواري بوتان يا نحوه نصب پکيج ديواري ايران رادياتور در شرکت شما شود.

 

از جلمه مواردي که پيرامون نصب پکيج در تهران، کرج، اصفهان، مشهد و تبريز جستجو مي‌شود، عبارت هستند از:

  • آموزش تصويري نصب پکيج
  • آموزش نصب پکيج ديواري بوتان و بوش
  • نقشه نصب پکيج ايران رادياتور و تاچي
  • نقشه نصب پکيج ايران رادياتور
  • آموزش نصب پکيج ايران رادياتور و ال جي

 

بخش پاياني:

اميدواريم بتوانيم براي شما بستري را فراهم بياوريم که متخصصين، کارگران نظافت شرکت يا نظافت منزل و راه پله و مشاعات، خدمتکاران خانم جوان يا آقا و ... بتوانند مشغول به ارائه خدمات با کيفيت بالا همچون نصب پکيج و نظافت شرکت بشوند.

 

 

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : خدمت,از,ما,یک,سایت,نظافت, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 159 تاريخ : جمعه 24 آبان 1398 ساعت: 2:14

تعمير آبگرمکن کاري است که به باور برخي افراد، کار راحت و بي دردسري است؛ اما با وجود اين موارد در تعمير آبگرمکن، ظرافت‌هاي خاصي در آن نهفته است که نياز به يک متخصص مجرب و توانا را واجب مي‌سازد. نماشويي نيز خدمتي است که اين روزها بيش‌تر از قبل مورد توجه قرار گرفته است. خدمات نماشويي شامل نماشويي ساختمان با واترجت، نماشويي با طناب است که متناسب با نماي ساختمان انجام مي‌شود. همان طور که مي‌دانيد تميز کردن نماي ساختمان و شستشوي نماي ساختمان بعد از چند سال که از ساخت ساختمان مي‌گذرد، ضروري است.

 

کدام نماشويي براي نماي ساختمان مناسب تر است؟

نماي ساختمان انواع مختلفي دارند. نماي سنگ، نماي آجري، نماي شيشه و کامپوزيت از مواردي هستند که در طراحي نما استفاده مي‌شود. نماشويي در هر يک از موارد گفته شده با هم متفاوت هستند. دو روش معروف نماشويي شامل: نماشويي با داربست و نماشويي بدون داربست مي باشد. در صورتي که ارتفاع ساختمان زياد باشد جهت حفظ امنيت بهتر است از نماشويي با دربست استفاده شود.

jqbq_2.jpg

نماشويي بدون داربست چيست؟

نماشويي بدون داربست شامل نماشويي با طناب يا نماشويي با راپل يا نماشويي با واترجت است.

 

نماشويي با داربست چيست؟

نماشويي با داربست سنتي تر است. در روش نماشويي با داربست شستشوي نماي ساختمان با استفاده از ابزار آلات پيشرفته استفاده نمي‌شود. اما کيفيت و دقت نماشويي با داربست بيشتر است.

.

تعمير آبگرمکن شامل چه مواردي مي شود؟

آبگرمکن در عمر مفيد خود به خوبي کار مي‌کند. ممکن است بعد از گذشت مدت زماني نياز به تعمير آبگرمکن داشته باشيد. در چنين مواقعي بهتر است با شخصي که سال‌ها در زمينه تعمير پکيج فعاليت مي‌کند مشورت نماييد. شايد پيدا کردن تعميرکار آبگرمکن با تجربه برايتان مشکل باشد. "خدمت از ما" در اين مسير همراه شماست. اگر نياز به تعمير آبگرمکن داريد، مي‌توانيد درخواست خود را از طريق فرم ثبت سفارش بدون نياز به تماس تلفني ثبت کنيد تا به مجرب‌ترين و بهترين تعميرکار در شهر خود دسترسي داشته باشيد.

 

نحوه ثبت سفارش نماشويي يا تعمير آبگرمکن در "خدمت از ما"

شما بدون نياز به تماس تلفني و ماندن در صف انتظار پاسخگويي مي توانيد درخواست خود(نماشويي، تعمير آبگرمکن و ...) را ثبت نماييد. پس از ثبت درخواست متخصصين حاضر در خدمت از ما براي شما قيمت پيشنهادي خود را ارسال مي کنند. پس از دريافت قيمت پيشنهادي براي خدمات نماشويي، تعمير آبگرمکن يا هر خدمات ديگري مي توانيد به پروفايل آن ها مراجعه نماييد. پس از ورود به پروفايل آن ها و مطالعه نظرات مشتريان قبلي و با توجه به قيمت پيشنهادي هر يک از آن ها مي توانيد بهترين متخصص را براي خود انتخاب نماييد.

با اين روش ميزان رضايتمندي مشتريان را به حداکثر رسانده ايم. شما مي توانيد پس از دريافت خدمات، به متخصص مورد نظر امتياز دهيد و با ثبت نظر در پروفايل متخصص از ميزان رضايتمندي خود مشتريان آينده را راهنمايي نماييد.

نماشويي و تعمير آبگرمکن تنها بخشي از 222 خدمات ارائه شده توسط پلتفرم "خدمت از ما" است. با نصب اپ «خدمت از ما» به راحتي از تمامي خدمات ارائه شده توسط ما در تمامي شهرها مطلع شويد.

 

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : نماشویی,بدون,داربست,چیست؟, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 217 تاريخ : پنجشنبه 23 آبان 1398 ساعت: 9:46

مزاياي ارسال آگهي اينترنتي در مقابل تبليغات سنتي و قديمي بسيار زياد مي باشد.
از نظر هزينه، ميزان دسترسي، بازاريابي، گستردگي و حتي فروش و تجارت، اينترنت و درج آگهي اينترنتي بسيار بهينه تر و مناسب تر مي باشند.
در تبليغات سنتي و قديمي هزينه بسيار بالا است و محدوديت هايي وجود دارد که نمي توان آن را ناديد گرفت. بطور مثال براي اينکه در سطح يک شهر از روش سنتي تبليغاتي استفاده کنيد، بايد زمان بسياري صرف کرده و بسيار هزينه کنيد تا تبليغات انجام شود.
اگر بخواهيم واقع بينانه نگاه کنيم، ديگر تبليغات سنتي اثر بخش نيستند. در اين نوع تبليغات حداقل بايد شما يک کارت ويزيت، کاتالوگ، بروشور، پوستر چاپ کنيد که در آن تبليغات خود را درج کرده باشيد.
سپس اقدام به پخش آنها کنيد و هيچ تضميني نيست که همه توجهي به کاتالوگ، بروشور و يا کارت چاپ شده کنند.
اين نکته هم بهتر است يادآور شويم که در بازاريابي، فقط بازارياب هاي مبتدي هستند که از کاتالوگ و بروشور استفاده مي کنند. ولي يک بازارياب حرفه اي قابليت اين را دارد که خودش توضيحات محصول را ارائه دهد.
اما در درج آگهي اينترنتي، در کمترين زمان با مناسب ترين هزينه آگهي شما در هر نقطه اي قابل رويت خواهد بود و محدود به زمان و مکان نيستيد. در هر زماني مي توانيد آگهي خود را نشر دهيد و تاثير آن را مشاهده کنيد.



مزاياي درج آگهي اينترنتي:

در تبليغات اينترنتي، درج آگهي بصورت هدفمند و صورت مي گيرد. کاربران و مخاطبيني که تبليغات را مشاهده مي کنند و يا دنبال کالايي هستند، مي دانند که به کدام سايت ها مراجعه کنند يا در سايت هاي درج آگهي به کدام دسته بروند.
اين مزيت که بازديد کنندگان بهينه شده باشند از مزايايي درج آگهي اينترنتي مي باشد که به هيچ وجه در بازار سنتي اين فيلتر يافت نمي شود.
درج آگهي در سايت آگهي-کالا به صورت رايگان و ويژه و برجسته صورت ميگيرد و تنها آگهي هاي ويژه شامل هزينه مي باشند .

مزاياي درج آگهي ويژه و برجسته نسبت به آگهي رايگان بصورت زير مي باشد:

اعتماد بيشتر کاربران به آگهي هاي ويژه و برجسته
درج آگهي ويژه و برجسته باعث مي شود تا بازديدکنندگان اعتماد بيشتري به آگهي شما کنند. زيرا درج آگهي ويژه و برجسته به معناي آن است که آگهي دهنده از خدمات و کالاي خود اطمينان کافي دارد و براي جلب نظر بازديدکنندگان و مشتريان واقعي حاضر به پرداخت وجه آگهي خود شده است.

آگهي هاي ويژه بسيار بيشتر از آگهي هاي رايگان ديده مي شوند زيرا در مکان هاي زير قابل مشاهده مي باشند:

در صفحه اول سايت بصورت رندوم و با اولويت بيشتر
در صفحه اول گروه مرتبط با آگهي
در صفحه اول زير گروه هاي مرتبط با آگهي
در کنار تمامي آگهي هاي رايگان موجود در آن گروه، در بلوک آگهي هاي ويژه مرتبط

مزاياي تبليغات در فضاي اينترنت:

هر رسانه تبليغاتي کارکردهاي خاص خود را دارد اما تبليغ در فضاي اينترنت داراي چند امتياز ويژه است :
بخش عمده اي از مديران، کارشناسان، بازرگانان و ساير فعالان کليدي عرصه تجارت، اين رسانه را به عنوان منبع شماره يک خود مي شناسند.

بازخورد و نتايج تبليغات اينترنتي به طور دقيق قابل اندازه گيري و تجزيه و تحليل است. دليل اين امر وجود اعداد و ارقام دقيق از ميزان مشاهده و کليک تبليغات اينترنتي توسط ابزارهاي اين کار است.
و با وجود چنين مزاياي مهمي عملا به نسبت ساير رسانه ها ارزانتر است.

مزاياي تبليغات در سايتهاي آگهي و نيازمنديها:



در ميان انواع تبليغات اينترنتي، تبليغ در سايتهاي آگهي و نيازمنديها ، بويژه در ايران، داراي امتيازات خاص خود مي باشد:
آگهي دهنده کنترل و مديريت مستقيم آگهي هاي خود را در يک فضاي کاربري نسبتا ساده در دست دارد.
کاربران اين سايت ها دقيقا مشترياني هستند که نياز به خريد در آنها قطعي شده و به جستجوي منبع خريد خود هستند و آگهي ها را با هدف خريد بررسي مي کنند.
وجود مجموعه اي از آگهي هاي به هم مرتبط و ساختار نسبتا ساده اين سايتها، باعث حفظ طولاني مدت مشتري در سايت شده و احتمال مشاهده هر آگهي را بالا مي برد.
معمولا براي سايتهاي معتبر به دليل حجم ترافيک بالا مورد توجه موتورهاي جستجو بوده و آگهي هاي آنها به خوبي توسط موتورهاي جستجو ثبت شده و در نتايج جستجوي آنها ظاهر مي شوند.

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : مزایای,تبلیغات,در,فضای,اینترنت, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 161 تاريخ : چهارشنبه 22 آبان 1398 ساعت: 18:37

کتاب بنجامين فرانکلين، زندگي من

نوشته‌ي بنجامين فرانکلين 

کمتر انساني پيدا مي‌شود که به بنجامين فرانکلين شبيه باشد. بنجامين فرانکلين مردي بود خودساخته، قهرمان، اديب، کتاب‌خوان، دانشمند، هوشمند، مبتکر، نويسنده، ويراستار و از تمام اين‌ها مهم‌تر آنکه او شايد موفق‌ترين سياستمدار تاريخ آمريکا بود. ديويد هيوم او را نخستين فيلسوف بزرگ و اديبي متجدد مي‌دانست و برايش احترام بسياري قائل بود.

اين کتاب به قلم بنجامين فرانکلين و به اين هدف به نگارش درآمده که براي پسرش راهنما و چراغ راهي باشد. شرح‌حال بنجامين فرانکلين سرشار است از زندگي و شرح عمر پرماجراي او است. اين کتاب به لحاظ سياق، در شمار بهترين آثار او قرار مي‌گيرد؛ از مهم‌ترين آثار ادبي به‌حساب مي‌آيد و مطالعه‌اش براي مخاطبان خود در هرکجاي دنيا که باشند، لذت به ارمغان مي‌آورد.

پيام اين کتاب به‌طور خلاصه اين است که: خودسازي و عشق به يادگيري راز رسيدن به موفقيت بي‌بديل است.

بنجامين فرانکلين را به سبب نقش مهمي که در انقلاب آمريکا و تحقيقات درزمينه‌ي الکتريسيته داشت، بيشتر به‌عنوان شخصيتي تاريخي ياد مي‌کنند؛ اما همان‌طور که اورموند سيوي، شاگرد ممتاز فرانکلين، در مقدمه‌ي اين کتاب مي‌گويد، مهارت بي‌نظير فرانکلين در نويسندگي زمينه را براي او فراهم ساخت تا در سياست، تجارت و علم، از تأثيرگذارترين مردان قرن هجدهم باشد.

در کتب تاريخي نام او در ميان منشيان اعلاميه‌ي استقلال امريکا و قانون اساسي آمريکا مي‌درخشد؛ اما کتاب پيش رو، آن‌طور که ريچارد آماچر شرح‌حال‌نگار گفت «نخستين اثر بزرگ ادبيات آمريکا است» که نشان مي‌دهد فرانکلين نه‌تنها سياستمداري بزرگ که نويسنده‌ي قهاري نيز بوده است.

نگارش اين اثر در شکل‌گيري گونه‌ي جديد ادبي شرح‌حال بسيار مؤثر بود و به مدت دو قرن جايگاهش را در فهرست پرفروش‌ترين کتاب‌ها حفظ کرد. اين حقيقت که نگارش اين اثر هرگز کاملاً به اتمام نرسيده و ويرايش نشده ذره‌اي از درخشش کتاب در دنياي ادبيات نکاهيده است. نظر فرانکلين درباره‌ي آثار کتبي دريکي از سخنان خود او مشهود است: «اگر مي‌خواهيد آن زمان که کالبدتان زيرخاک مي‌پوسد، خاطره‌تان در يادها زنده بماند، آثاري خلق کنيد که ارزش خواندن داشته باشند و يا دست‌به‌کارهايي بزنيد که ارزش نوشته شدن داشته باشند».

مطالعات فرانکلين

کتاب بنجامين فرانکلين، زندگي من، در سال ???? به چاپ رسيد و هدف از انتشارش نماياندن ذکاوت و فرزانگي فرانکلين نبود. هدف از انتشار اين کتاب آن بود که مردم بدانند نظارت دائم بر پيشرفت فردي در درازمدت چه تأثير شگرفي بر زندگي و شکل‌گيري شخصيت فرد مي‌گذارد. فرانکلين دانشمند بود و اين اثر را به نحوي تأليف کرد که گويي گزارشي است از تجربيات، موفقيت‌ها و شکست‌هايش در زندگي.

او به‌هيچ‌وجه خود را استاد نمي‌دانست و قصد نداشت به کسي چگونه زيستن را بياموزد؛ اما موفق شد فرمولي بيابد که موفقيت هرکسي را تضمين کند. اين ويژگي شرح‌حال بنجامين فرانکلين را يکي از نخستين آثار کلاسيک خودياري قرار مي‌دهد.

فرانکلين هرگز به دنبال اثبات برتري‌اش نبود؛ مستقيماً با خواننده صحبت مي‌کرد و اندک طنزي هم چاشني سخنانش مي‌کرد که سبب مي‌شد سخنان او چون گپي دوستانه به نظر بيايند. در بخش نخست کتاب، جزييات زندگي‌اش با خانواده، دوستان، کارفرمايان گوناگون و همکارانش در کنار شرح سفرها و تلاش‌هاي او براي به راه انداختن کاري جديد، به‌طور دقيق آورده شده و همگي به‌خوبي در زندگي يک مخاطب امروزي کاربرد دارند.

فرانکلين باور داشت که فضل، چه هديه‌ي خداوند باشد و چه نه به‌خودي‌خود ارزشمند است. او درگذشته فردي پاک‌دين بود و در ادامه‌ي زندگي‌اش به لحاظ فرهنگي پاک‌دين باقي ماند و خود را طرفدار سادگي در نيايش مي‌دانست و همواره خود را مي‌سنجيد و بر پيشرفت خود نظارت داشت. ماکس وبر در کتاب «اخلاق پروتستاني و روح سرمايه‌داري» فرانکلين را از معرفان اين اخلاق يادکرده است. فرانکلين در صنعت چاپ نيز فعال بود و باور داشت شخصيت، نتيجه‌ي تصحيح اشتباهاتي است که انسان را از دستيابي به کمال بازمي‌دارند. زندگي آن نيست که انسان جز رنج و سختي چيزي از آن نبيند؛ زندگي بي‌نهايت فرصت در اختيار انسان قرار مي‌دهد تا اشتباهاتش را جبران کند.

خودسازي فردي

همين موضوع سبب مي‌شود اين اثر فرانکلين يکي از اصلي‌ترين و نخستين گام‌ها در حوزه ادبيات و کتب خودياري بود. از ديد فرانکلين هر نظريه مذهبي که بر اساس آن انسان‌ها به دودسته‌ي خوب و بد تقسيم مي‌شوند از ريشه غلط بود. فرانکلين انسان‌ها را لوحي سفيد و خالي مي‌دانست که منتظرند کلام موفقيت بر آن‌ها نوشته شود. سيوي دراين‌باره مي‌گويد: «براي فرانکلين کار راحتي بود که هرازگاهي هويتي جديد به خود ببخشد، گويي که لباس کهنه را از تن درآورد و لباس نو به تن کند». ديدگاه او در دوران خودش بسيار متجددانه بود؛ از ديد او سرشت افراد ثابت و غيرقابل تغيير نيست بلکه کاملاً آماده‌ي تغيير است و فرد بايد گل وجودش را ورز دهد و به کمال برساند.

شرح‌حال او در پا به عرصه گذاشتن آثار خودياري بسيار مؤثر بود و آن را مي‌توان به‌اندازه‌ي آثار آنتوني رابينز مفيد دانست. ايده‌ي نسبتاً نامأنوسي که در سر فرانکلين بود اين بود که او خودش يادنامه را تنظيم کند تا بهتر افسار زندگي را به دست بگيرد. اين اقدام امروزه يکي از فن‌هاي مهم پيشرفت فردي است. استفان کووي در کتاب «هفت عادت مردمان مؤثر»، خود را وامدار فرانکلين مي‌داند؛ مردي که زندگي‌اش «داستان تلاش‌هاي قهرمانانه‌ي مردي است که قصد داشت اخلاق را پايه‌ي وجود افراد قرار دهد».

راز تأثير نهادن بر ديگران

فرانکلين در جواني خود را در بحث بسيار مستعد مي‌دانست اما بعدها به اين نتيجه رسيد که همين «استعداد» او مانع انجام بسياري کارها است. او تصميم گرفت خود را به «کم‌رويي و تواضع» عادت دهد، هرگز نسبت به چيزي کاملاً مطمئن نباشد، از عباراتي مانند «بدون شک» استفاده نکند و رفتار و گفتار ديگران را تصحيح نکند. در عوض بيشتر از عباراتي چون «به نظر من…» و «اگر اشتباه نکنم…» استفاده مي‌کرد. نتيجه آن بود که گرچه فرانکلين سخنران چندان بزرگي نبود اما مردم به نظراتش توجه مي‌کردند و ديري نگذشت تا ميان مردم اعتبار پيدا کرد.

شرح‌حال بنجامين فرانکلين اين نکته را بيان مي‌کند که موفقيت او تنها و تنها از درون خود او نشئت مي‌گرفت و محرکي بيروني نداشت. داستان اين کتاب بيانگر اين موضوع است که آزادي خلق و رستگاري جوهره‌ي اخلاق آمريکاست. با تمام اين‌ها، حس طنز نويسنده و مزاج متلون او و استعدادش در به کرسي نشاندن حرف‌هايش همگي در اين اثر مشهودند و درنتيجه ساده‌لوحانه خواهد بود که هنر فضل و شرح‌حال را هم‌تراز آيات الهي تصور کرد و بي‌چون‌وچرا پيروش بود. احترام چندان جزو اخلاقيات فرانکلين نبود.

نظريات و توصيه‌هاي او با انتقادات بسياري همراه بودند. فيلسوف و نويسنده‌ي آمريکايي، هنري فرو، باور داشت که توصيه‌هاي فرانکلين مشوق افراد افسرده‌اي است که سعي در توقف زمان دارند و بي‌وقفه به دنبال ماديات‌اند و هرگز از طبيعت و لحظه لذت نمي‌برند. راسل بي. ناي به او لقب «نخستين پيامبر صرفه‌جويي و فرشته نگهبان حساب‌هاي پس‌انداز» داد. اين انتقادات احتمالاً بيشتر متوجه مجموعه سخنان فرانکلين در باب صرفه‌جويي و رسيدن به ثروت بود که با عنوان «جاده‌ي ثروت» (the way to wealth) منتشرشده بود. فرانکلين اخلاق خودياري را تحسين مي‌کرد و اعتقاد داشت هدف اين اخلاق تنها دستيابي به موفقيت مادي نيست؛ بلکه دستيابي به رستگاري است و زندگي غني‌تر.

مي‌توانيد به‌راحتي اين کتاب را از سايت کاواک بصورت آنلاين خريداري نماييد. مشاهده کتاب در لينک زير :

https://www.cavack.com/Item/19241

 

 

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : کتاب,بنجامین,فرانکلین,زندگی,من, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 180 تاريخ : چهارشنبه 22 آبان 1398 ساعت: 0:06

فروشگاه دي واش بزرگترين مرجع آنلاين فروش ماشين ظرفشويي در ايران ميباشد.

شما ميتوانيد تنها با چند کليک کالاي خود را با کم ترين تعرفه ممکن خريداري نماييد و ان را درب منزل خود تحويل بگيريد...

ظرفشويي وسيله اي بسيار کار آمد ميباشد و با صداي کمي که ايجاد ميکند مزاحمتي در طول مهماني هاي شما و در طول عمليات شستشو براي شما ايجاد نخواهد کرد.از ديگر مزاياي دستگاه اين است که به هنگام شست شوي ظروف نياز به آب بسيار کمي دارد و همين امر باعث ميشود که در مصرف آب صرفه جويي شود و آب هدر نرود.

واققعيت اين است که اين دستگاه براي هر خانواده اي بسيار مفيد مي باشد...

در اين مقاله به معرفي دو برند معروف بازار مي پردازيم :

ماشين ظرفشويي بوش به 8 برنامه شستشو مجهز مي باشد که شامل شستشوي قوي با دماي 70 درجه  ميباشد، که در جهت کاهش مصرف انرژي و آب طراحي شده است و شستشو در اين دستگاه سريع انجام ميگيرد

اين دستگاه داراي سيستم EmotionLight ميباشد که هنگام بارگيري و تخليه آن دو چراغ پر نور و قوي LED روشن ميشود که به شما نشان ميدهد که ظروف به چه صورت شست و شو شده اند.

 

ظرفشويي مدل ADP500WH 

يکي ديگر از سيستم هاي هوشمند اين ماشين ظرفشويي سيستم محافظ ظروف شيشه اي ميباشد که به شما اجازه ميدهد ليوان هايي که بزرگ يا بطري هاي شيشه اي و حتي گلدان را در سبد پايين دستگاه جاي دهيد. همچنين اين دستگاه با بهره از سيستم AquaStop شما در برابر آسيب هاي احتمالي محافظت ميکند به طوري که هرگاه در سيستم توسط سنسور هاي دستگاه نشتي آب ديده شد اين سيستم ، ورودي آب به دستگاه را قطع نموده و مانع نشت آب ميشود

نوعي از اين دستگاه  با بدنه سفيد رنگ استيل ضد زنگ همراه با انبوهي از برنامه هاي شستشوي مختلف در بازار جهاني توليد و روانه بازار شده است . نمايشگر LED باريک مشکلي رنگي که در قسمت بالايي اين دستگاه ها قرار گرفته است تمامي اطلاعات شستشو و وضعيت را نشان داده و کاربر با يک نگاه متوجه کليات مي‌شود . اين شرکت  با بکار گيري برنامه هاي شستشوي متفاوت در اين دستگاه توانسته اين امکان رو به کاربران خود بدهد تا بتوانند هر نوع ظروفي فرقي نميکند چيني ، کريستالي و . . . را داخل دستگاه قرار داده و با فعال کردن برنامه هاي شستشوي مختلف ظروف را به بهترين روش ممکن مورد شستشو قرار دهد ، به همين خاطر فروش ظرفشويي ال جي در اوايل مقدار قابل توجهي بوده و کاربران زيادي را مجذوب خود کرد . ظرفشويي هاي اين برند در دورنگ سفيد و نقره‌اي توليد و روانه بازار شده است که همانند ساير محصولات جديد مجهز به موتور دايرکت درايور اينورتر بوده که باعث شده ميزان مصرف انرژي را بصورت کاملا بهينه در بياورد و شدت پاشش آب را باتوجه به نوع برنامه انتخابي تنظيم کرده مي‌کند . اين موتور چرخش و فشار آب را بصورت هوشمندانه‌اي کنترل کند تا اين ماشين ظرفشويي ال جي به بهترين شکل ممکن ظروف را مورد شستشو قرار دهد .شرکت ال جي با بکار گيري فناوري هاي جديد و نوين خود توانسته صداي خروجي دستگاه را به کم ترين ميزان ممکن برساند و به همين خاطر باعث شده خريد ماشين ظرفشويي اين مدل به شدت فراگير شود چراکه کاربر مي‌تواند هرموقع که خواست دستگاه را روشن کند و بدون هيچ مزاحمتي به مابقي کارهاي خود برسد . دستگاه DC32 با ظرفيت 14 نفره خود مي‌تواند تمامي ظروف هاي يک خانواده پرجمعيت را که مهماني هاي زيادي در خانه آنها برگزار مي‌‌شود را ساپورت کرده و به بهترين شکل ممکن آنها را مورد شستشو قرار دهد ، همچنين براي اينکه اين کاربر بتواند از ماشين ظرفشويي 14 نفره خود به بهترين شکل ممکن استفاده کند ، سبد هاي قابل تنظيم ارتفاع را مي‌تواند به طور اختصاصي تنظيم کرده کند تا هرنوع ظرفي با هر ابعادي را داخل دستگاه جاي دهد .

جهت تهيه اين محصولات در برندهاي مختلف , رنگ بندي ها و ظرفيت هاي گوناگون با ما در ارتباط باشيد....

لازم به ذکر است ما جهت اثبات حسن نيت خود در ابتداي سفارش از شما مبلغي دريافت نمي کنيم و تمامي مبلغ سفارش پس از تحويل کالا درب منزل از شما دريافت ميگردد.

تمامي محصولات ما داراي گارانتي ويژه تضمين کيفيت مي باشند...

 

 

اخطار : مراقب سودجويان بازار باشيد تا جنس تقلبي را جاي جنس اصلي به شما عزيزان ندهند...

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : فروشگاه,دی,واش, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 172 تاريخ : چهارشنبه 15 آبان 1398 ساعت: 1:33

تالار عروسي خوب براي مراسم عروسي

 

چگونه تالار عروسي خوب و مناسبي را براي برگزاري بهترين مراسم عروسي انتخاب کنيم؟ در اين مقاله به بررسي فاکتورهايي که يک تالار خوب بايد داشته باشد مي پردازيم.

موقعيت و دسترسي تالار

تالار پذيرايي محل برگزاري جشن عروسي شما مي بايست از نظر موقعيت جغرافيايي و دسترسي شهري ، وضعيت مناسبي داشته باشد. شايد مهمترين موضوع در انتخاب تالار عروسي همين باشد. چرا که مهمانان شما مي بايست اين مسير را طي کنند و چنانچه دسترسي به محل برگزاري عروسي شما بنا به دلايلي مثل : ترافيک و يا واقع شدن در خارج از شهر ، مشکل باشد باعث کلافه شدن و خستگي مهمانان شما خواهد شد. از طرفي سعي کنيد تالار يا باغ محل برگزاري عروسي را در نزديکي سالن زيبايي و آتليه عروس خود انتخاب کنيد چرا که خود شما هم مي بايست اين مسير را طي کنيد و چنانچه اين اماکن دور از هم باشند ، دير در جشن خود حاضر خواهيد شد. هيچ چيز بد تر از اين نيست که عروس و داماد موقع شام به جشن خود برسند.

zyma_5.jpg

امکانات تالار پذيرايي

1-نورپردازي مناسب و زيبا
2-داشتن پارکينگ عمومي
3-داشتن جايگاه زيبا براي عروس و داماد
4-سرويس دهي منظم و دقيق
5-داشتن اتاق پرو لباس بزرگ براي خانم ها
6-داشتن فضا با اندازه مناسب براي رقصيدن
7-اتاق عقد تميز و به روز
8-دي جي که با اهنگاي روز و مناسب مجلس رو شاد نگه داره

ظرفيت سالن پذيرايي تالارعروسي

ظرفيت تالار يا باغ تالار برگزاري جشن عروسي شما ارتباط مستقيم با تعداد مهمانان شما دارد. اگر تعداد مهمانان شما کم هستند ، سالن بزرگ و وسيع براي برگزاري عروسي شما مناسب نيست چرا که مهمانان شما در آن پراکنده مي شوند و عروسي شما خلوت و سرد به نظر مي رسد. بنابراين در صورتي که تعداد مهمانان شما کم هستند ، يک سالن کوچکتر را براي پذيرايي در نظر بگيريد. در ضمن درهر صورت ، از مسئول تالار يا باغ سوال کنيد که در صورت لزوم آيا صندلي اضافه براي پذيرايي دارند يا خير؟

سقف سالن پذيرايي

سقف سالن يا تالار پذيرايي بايد بلند باشد . سالن هاي با سقف کوتاه دلگير هستند و مهمانان احساس خفگي خواهند کرد. سقف تالار از نکاتي است که حتما بايد در هنگام انتخاب تالار محل برگزاري عروسي ، به آن دقت کنيد.

پارکينگ تالار پذيرايي

پارکينگ يکي از مهمترين امکاناتي است که بايد به آن توجه کنيد. تالار پذيرايي يا باغي که جشن عروسي خود را در آن برگزار مي کنيد حتما بايد مجهز به پارکينگ براي اتومبيل ها باشد. قطعا بيشتر مهمانان شما با اتومبيل شخصي خود به عروسي شما مي آيند و علاقه ندارند مدت زيادي را در خيابان هاي اطراف به دنبال جاي پارک بگردند و در نهايت نگران امنيت اتومبيل خود باشند. خصوصا اگر ساکن شهرهاي بزرگ و شلوغي مثل تهران هستيد حتما به اين ويژگي توجه کنيد.

روکش صندلي ها و روميزي هاي تالار

در هنگام انتخاب تالار يا باغ تالار ، به رنگ و جنس روکش ها و روميزي ها توجه کنيد. در ضمن حتما به مدير تالار تاکيد کنيد که براي مهماني شما ، روکش ها و روميزي ها مي بايست تميز باشند و حتي الامکان روز قبل شسته شده باشند و روي اين موضوع پافشاري کنيد تا متوجه حساسيت شما بشوند. در غير اين صورت ممکن است در روز عروسي شما ، برخي از مهمانان شاهد روکش هاي صندلي و روميزي هايي باشند که با انواع و اقسام نوشيدني ها ، لک شده اند.

ميز شام عروس و داماد

معمولا تالارهاي پذيرايي ، يک ميز جداگانه را براي صرف شام عروس و داماد در نظر مي گيرند و آن را با گل و شمع و … تزئين مي کنند. برخي از تالارها هزينه اين ميز را جداگانه محاسبه مي کنند و برخي نيز بعنوان هديه آن را در نظر مي گيرند. به طور کلي اگر از نظر هزينه مشکلي نداشته باشيد ، ايده خوبي است و مي تواند شکلي رمانتيک به مجلس شما بدهد. ضمن اينکه توسط آتليه عروس در عکس و فيلم عروسي شما نيز ماندگار خواهد شد.

سرويسهاي بهداشتي و ساير امکانات تالار

سرويسهاي بهداشتي را فراموش نکنيد. خصوصا اگر عروسي شما در فصل هاي سرد سال برگزار مي شود حتما بررسي کنيد که سرويسهاي بهداشتي به اندازه کافي وجود داشته باشند و در عين حال تميز و بهداشتي هم باشند. علاوه بر اين محل سرويس ها و مسافت آنها تا محل جشن هم خيلي مهم است. امکانات ديگري مثل اتاق بازي بچه ها ، رختکن هاي زنانه و … نيز از نکاتي هستند که مي بايست به آنها توجه کنيد.

هزينه هاي تالار

براي خودتان بودجه تعيين کنيد و به آن پايبند باشيد. هزينه هاي تالار عروسي به طور معمول شامل :
هزينه ورودي ” که يک رقم ثابت بدون در نظر گرفتن تعداد مهمانان است
هزينه غذا و پذيرايي ” که معمولا به ازاي هر نفر محاسبه مي شود و بستگي به تعداد مهمانان ، انواع غذا ، نوشيدني ، پيش غذا و … دارد
هزينه گروه موزيک و سرگرمي ” در اين مورد عرف اين است که حتي در صورت استفاده نکردن از گروه موزيک تالار نيز از شما اخذ خواهد شد.
هزينه خدمات ” که معمولا درصدي از مجموع هزينه هاست که به کل هزينه ها اضافه مي شود
هزينه ماليات برارزش افزوده و عوارض ” که طبق قانون پرداخت آن بر عهده شماست
هزينه تزئينات ” مثل : بادکنک آرايي ، گل آرايي و … که در صورت عدم تمايل شما ، حذف مي شوند
هزينه برنامه هايي مثل : آتش بازي ، اسب سواري ، کالسکه سواري و … که معمولا انتخابي هستند و در صورت عدم تمايل شما از برنامه حذف مي شوند
معمولا محاسبه هزينه ها به اين صورت است که در هنگام عقد قرارداد ، بخشي از هزينه ها را بعنوان بيعانه پرداخت و تاريخ را رزور مي کنيد. حدود يک هفته قبل از مراسم، دو سوم هزينه ها را پرداخت مي کنيد و شب عروسي ، وقتي مطمئن شديد که همه چيز مرتب است و مشکلي در ارايه خدمات نيست ، تسويه حساب نهايي را انجام مي دهيد.

ليست بهترين باغ تالارهاي تهران را مشاهده نماييد.

تست غذا و کيفيت پذيرايي تالار

متداول است که بعد از انتخاب تالار و باغ عروسي ، قبل از عقد قرارداد ، کيفيت غذا و پذيرايي توسط مشتري تست مي شود. معمولا مشتري يک شب به صورت سرزده به تالار يا باغ رفته و بعد از ملاقات با مدير تالار تقاضاي تست غذا و مشاهده نوع سرويس دهي را مي کند. امکان مشاهده نحوه سرويس دهي مهمانداران ، برخورد آنها با مهمانان ، نوع لباس آنها ، کيفيت ظروف پذيرايي و … از نزديک ، به شما کمک خواهد کرد که تصميم نهايي خود را راحت تر بگيريد.

سرکشي و بررسي نهايي تالار

حتما روز قبل از مراسم ، به تالار پذيرايي يا باغ عروسي خود سر بزنيد تا اطمينان حاصل کنيد که همه چيز مرتب است. تميزي روکش هاي صندلي و روميزي ها ، تعداد صندلي ها ، نور پردازي ، تزئينات و خلاصه همه چيز را بررسي کنيد. اين سرکشي و حساسيت شما ، به مديريت تالار نيز ثابت مي کند که شما نسبت به همه چيز حساس هستيد و در جهت جلب رضايت شما تلاش خواهد کرد.

ليست بهترين تالارهاي عروسي تهران را مشاهده نماييد.

منبع: بياتوعروسي

 

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : تالار,عروسی,خوب,برای,مراسم,عروسی, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 143 تاريخ : دوشنبه 13 آبان 1398 ساعت: 10:13

 

اين محصول اين قدرت را دارد تا بتواند مکاني با متراژ ?? متر مربع را در شرايط نرمال پوشش دهد و هوايي خنک را در اختيار شما قرار دهد ، البته اين ميزان متراژ باتوجه به تغيير شرايط ميتواند بيشتر يا کمتر شود .

کولر مدل Q186K3A1

 

اين دستگاه  داراي کمپرسور اينورتر دوگانه است ، شايد از خودتون بپرسيد که اين کمپرسور چه فرقي با کمپرسور هاي معمولي دارد ؟  کولرگازي بانه به صورت کلي اين ويژگي را دارد که براي روشن شدن لازم به انرژي کمي دارد و وقتي که دماي محيط تغيير کند ، کمپرسور متناسب با تغييرات ميزان دور موتور را افزايش يا کاهش مي‌دهد همچنين به خاطر اصطکاک کمتر بين قطعات کمپرسور استهلاک کاهش و بازدهي دستگاه افزايش پيدا مي‌کند پس متوجه شديد که اين کمپرسور در کاهش مصرف انرژي و افزايش بازدهي دستگاه تاثير مستقيم دارد .

 

اين کولر باتوجه به سيستم ها و قطعاتي که دارد داراي مصرف انرژي پايين ، بازدهي بالا و عملکردي کم صدا مي‌باشد و وقتي که دستگاه در حال کار کرد است ، مزاحمتي براي شما ايجاد نکند.

 

منبع : کولرگازي مدل Q186K3A1

 

جهت تهيه اين کولرگازي ال جي به وبسايت ما مراجعه نماييد و از تخفيفات ويژه ما بهره مند شويد , همچنين جهت دريافت مشاوره ميتوانيد با پشتيبانان ما در ارتباط باشيد:

09189744919 - 09368713408

 

 

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : کولرگازی,مدل,Q186K3A1, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 144 تاريخ : جمعه 10 آبان 1398 ساعت: 1:00

کانال گپ لينک تمام گروه هاي تلگرام گپ را منتشر مي کند.

شما مي توانيد در گروه گپ تلگرام کارهاي مختلفي انجام دهيد.

گپ بزنيد، دوستانتان را در گروه دعوت کنيد.

براي يکديگر عکس و فيلم و آهنگ ارسال کنيد.

گروه هاي گپ تلگرام از پرطرفدارترين گروه هاي تلگرامي مي باشد.

شما با پيوستن به کانال لينکدوني تلگرام مي توانيد اين گروه هاي گپ رو به صورت رايگان در اختيار داشته باشيد.

شما مي توانيد ازاين لينکدوني فعال استفاده کنيد و لينک گروه هاي گپ تلگرامتون رو براي افزايش ممبر واقعي و تبليغ لينک گروه استفاده کنيد.

شما هم اگر به دنبال ادمين شدن در گروه هاي گپ تلگرام هستيد مي توانيد با افزودن دوستانتون در گروه هاي تلگرام مدير شويد.

 

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : گروه,گپ,تلگرام, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 144 تاريخ : پنجشنبه 9 آبان 1398 ساعت: 11:43

هزينه ارتودنسي از جمله مواردي است که عوامل متفاوتي تاثير مي‌پذيرد؛ به همين دليل مشخص کردن حداقل هزينه ارتودنسي، مقدور نيست. از سويي هزينه  ارتودنسي دندان در سال 98 نسبت به سال 97، شاهد تغييراتي متناسب  با افزايش ارزش ارزهايي همچون دلار بوده است.  در برخي بيماران، تنها نياز به ارتودنسي فک بالا يا فک پايين است؛ و هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين هم به صورت جداگانه و هم بايکديگر، سنجيده  مي‌شوند. برخي بيماران که تحت پوشش  بيمه تامين اجتماعي هستند، از اين امکان برخوردار هستند که بتوانند هزينه ارتودنسي کمتري نسبت به افرادي که تحت پوشش بيمه نيستند بپردازند. با ما در اين مقاله همراه شويد  تا به شرح کامل عوامل اثرگذار بر «قيمت ارتودنسي» بپردازيم.

 

جالب است بدانيد پيرامون «هزينه ارتودنسي» يا «قيمت ارتودنسي» عبارات زير نيز جسجتو مي‌شوند:

  • حداقل هزينه ارتودنسي
  • هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين
  • هزينه ارتودنسي دندان در سال 98
  • هزينه ارتودنسي دندان در سال 97
  • هزينه ارتودنسي ديمون
  • هزينه ارتودنسي دکتر قريشي
  • هزينه ارتودنسي با بيمه تامين اجتماعي
  • هزينه ارتودنسي در سال 98

 

هزينه ارتودنسي:

همان‌طور که در بخش اول براي شما شرح داديم، هزينه ارتودنسي به موارد متفاوتي بستگي دارد. ما در ادامه به شرح مختصر هر يک از عوامل اثرگذار بر هزينه ارتودنسي يا قيمت ارتودنسي پرداخته‌ايم.

  • بيمه‌اي که تحت پوشش آن هستيد: در صورتي که تحت پوشش بيمه‌هاي متفاوت از جمله تامين اجتماعي يا بيمه تکميلي هستيد، بيمه بخشي از هزينه‌هاي درمان ارتودنسي شما را خواهد پرداخت.
  • ارتودنسي فک بالا يا پايين: در برخي موارد، بيماران تنها نياز به ارتودنسي فک بالا يا پايين دارند و نياز به ارتودنسي هر دو فک نيست. در چنين مواردي، هزينه ارتودنسي هر فک، به صورت مستقل محاسبه مي‌شود.
  • نوع ارتودنسي: يکي از مهم‌ترين عوامل اثرگذار بر هزينه ارتودنسي، نوع ارتودنسي‌اي است که برمي‌گزينيد. به صورت معمول ارتودنسي نامرئي به نسب ارتودنسي مرئي داراي هزينه بيشتري است؛ و اين مورد براي ارتودنسي متحرک نسبت به ارتودنسي ثابت نيز صدق مي‌کند. در ارتودنسي نامرئي، الاينرهاي به کار رفته، در لابراتورهاي خارج از کشور تهيه مي‌شوند و اين موجب افزايش قيمت اين نوع از ارتودنسي مي‌شود.
  • جنس ارتودنسي: جنس براکت‌هايي که براي ارتودنسي به کار مي‌رود، عامل ديگري براي افزايش قيمت ارتودنسي است. به صورت معمول، براکت‌هاي فلزي داراي قيمت کمتري نسبت به براکت‌هاي سراميکي سفيد رنگ هستند.

 

حداقل هزينه ارتودنسي:

همان طور که مشاهده نموديد، حداقل هزينه ارتودنسي از عوامل متفاوتي اثر مي‌پذيرد و يک عامل به صورت مستقيم بر قيمت ارتودنسي اثرگذار نيست. به همين دليل به صورت دقيق نمي‌توان حداقل هزينه ارتودنسي را مشخص نمود.

 

اميدواريم اين مقاله که پيرامون «هزينه ارتودنسي» و «قيمت ارتودنسي» بود، براي شما مفيد واقع شود.

 

 

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : • هزینه,ارتودنسی,با,بیمه,تامین,اجتماعی, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 380 تاريخ : چهارشنبه 8 آبان 1398 ساعت: 10:12

سئو يا همان SEO مخفف کلمه Search Engine Optimization هست که به معني بهينه سازي براي موتورهاي جستوجو مي‌باشد. اهميت سئو براي موتورهاي جستوجو بخصوص گوگل بسيار زياد مي‌باشد زيرا گوگل يک هدف دارد و آن اين است که بهترين نتيجه نشان افراد داده شود. اصول سئو مفاهيم ساده ايي هستند که با صبر، پشتکار، صداقت مي‌توانند شما را به جايگاه يک موتورهاي جستوجو بياورند.

افرادي که براي سايت خود به سئو و يا خدمات سئو نياز دارند معمولا چند سوال دارند

بازاريابي سئو چيست و شامل چه چيزهاي مي‌شود؟

اصول سئو به چه معني است؟

خدمات سئو چيست؟

قيمت سئو چگونه محاسبه مي‌شود؟

اهميت سئو براي موتورهاي جستوجو چه مقدار است؟

مفاهيم سئو چه چيزهايي هستند.

در ادامه مطلب سئو به پاسخ جامع و کوتاه به اين سوالات به شما کمک مي‌کنيم که سئو و اهميت سئو را بهتر درک کنيد.

 

بازاريابي سئو چيست؟

بدون شک سئو يکي از ابزارهاي مهم بازاريابي در اين روزها تبديل شده است. سئو يک شاخه از بازاريابي ديجيتال يا همان ديجيتال مارکتينگ هست که با افزايش بازديد يک صفحه به شما کمک مي‌کند که محصول خود را به مخاطب‌هاي بيشتري نشان دهيد.

 

اصول سئو و مفاهيم سئو

براي سئو از سمت گوگل هيچ گونه دستور عملي صادر نشده است و براي فهميدن اصول سئو معمولا بايد به تجربه افراد از کار با موتورهاي جستوجو پرسيد. با اين حال افرادي هستند که با داشتن تجربه زيادي در سئو توانسته اند برخي مفاهيم و اصول سئو را به افراد زيادي آموزش دهند.

از اصول سئو مي‌توان به سه قسمت سئو داخلي سايت on-page SEO))، سئو خارجي سايت(off-page SEO) و سئو تکنيکال اشاره کرد. هر کدام از اين بخش‌ها نياز به مجموعه مهارت هاي ويژه و تخصصي دارد. شناخت ابزارهاي مفيد، توانايي شناخت رقبا و ميزانم سختي کلمات و... از مجموعه هاي مختلف اين بخش‌ها مي‌باشد.

به عنوان مسال سئو داخلي سايت شامل شناخت کامل کلمات کليدي، توانايي توليد محتواي مفيد و اصيل(به معني اينکه از جايي کپي نشده باشد)، استفاده درست از کلمات کليدي در قسمت هاي مختلف متن، لينک سازي يا لينک بيلدينگ(به معني ارتباط دادن صفحات مرتبط به هم در يک سايت)، ساخت محتواهاي مختلف براي افزايش بازديد سايت و... مي‌باشد.

خدمات سئو و قيمت سئو

خدمات سئو بايد بعد از برسي سابت توسط يک کارشناس سئو مشخص شود. اينکه يک سايت نياز به چه بخشي از خدمات سئو دارد بستگي به سايت شما، نوع کسب کار شما، مدل درآمدي شما و... دارد که پس از برسي توسط کارشناس مربوطه قيمت سئو به شما اطلاع داده مي‌شود.

قيمت سئو بسيار متغير بوده و شامل هزينه کارهاي مختلفي توليد محتوا، خريد بکلينک و ريپورتاژ، انجام سئو تکنيکال بر روي سايت، بهبود لينک دهي و تگ گذاري در صفحات سايت، و از همه مهم تر ميزان سختي کلمه کليدي مدنظر کارفرما مي‌باشد.س

 

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : اهمیت,سئو,برای,موتورهای,جستوجو,چه,مقدار,است؟, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 158 تاريخ : سه شنبه 7 آبان 1398 ساعت: 12:59

این مقالهٔ آموزشی قصد دارد به موضوع شرایط ثبت‌نام دانشگاه فرهنگیان 98 – 99 بپردازد. دانشگاه فرهنگیان یکی از مهم‌ترین مراکز آموزشی کشور تلقی می‌شود.

دانشگاه فرهنگیان

پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان در سه مقطع تحصیلی صورت می‌گیرد:

  • دانشجوی کارشناسی پیوسته (دانشجو معلم)
  • دانشجوی کارشناسی ناپیوسته (معلم دانشجو)
  • دانشجوی کارشناسی ارشد ناپیوسته (معلم دانشجو)

 

ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

 

دانشجوی کارشناسی پیوسته (دانشجو معلم) با مدرک تحصیلی دوره دبیرستان و از طریق آزمون سراسری در دانشگاه فرهنگیان انتخاب می‌شود. این دانشجویان پس از پذیرفته شدن در آزمون، یک مصاحبه نیز دارند که به‌وسیله آن گزینش خواهند شد. آموزش این دانشجویان به‌صورت تمام‌وقت و شبانه‌روزی است. برنامه کلاسی آن‌ها نیز از شنبه تا چهارشنبه می‌باشد.

درواقع این دانشجویان از ابتدای تحصیل استخدام آموزش‌وپرورش می‌شوند و متعهد می‌گردند تا پس از پایان تحصیلاتشان، در مدارس آموزش‌وپرورش مشغول به کار شوند.

دانشجوی کارشناسی ناپیوسته (معلم دانشجو) می‌تواند با مدرک کاردانی در مقطع کارشناسی ناپیوسته ادامه تحصیل دهد. کلاس‌های این دانشجویان معمولاً در روزهای پنجشنبه و جمعه دایر می‌شود و در روزهایی که مدارس تعطیل است آن‌ها می‌توانند در کلاس‌ها شرکت کنند.

دانشجوی کارشناسی ارشد که هم‌اکنون پذیرش این دسته از دانشجویان از میان معلمان محدود است اما امکان دارد تا در آینده دانشجویان بیشتری در رشته‌هایی که آموزش‌وپرورش جذب داشته باشد، پذیرفته شوند.

شرایط پذیرش داوطلبان آزاد در دانشگاه فرهنگیان سال 98 – 99 چیست؟

پذیرش در دانشگاه فرهنگیان برای هر فرد شرایط ویژه‌ای دارد. در ادامه شرایط پذیرش داوطلبان آزاد در دانشگاه فرهنگیان سال 98 – 99 را آورده‌ایم.

  • بومی بودن داوطلب
  • داوطلب باید نمره علمی کل 6500 و بالاتر را در زیرگروه مربوطه کسب کرده باشد.
  • داوطلب باید دارای مدرک پیش‌دانشگاهی و معدل کل 15 در دوره متوسطهٔ دوم (پایه‌های اول، دوم و سوم) باشد. (این شرط به تازگی لغو گردیده)
  • داوطلب باید حداکثر سن 22 سال تمام را در بدو ورود به دانشگاه (۱۳۷۶/۰۷/۰۱ برای کنکور سال ۹۸) داشته باشد. حداکثر سن ورود به دانشگاه و حداقل معدل کل، تغییر نخواهند داشت.
  • داشتن حداکثر 28 سال سن در ابتدای استخدام قطعی پس از فارغ‌التحصیل شدن.
  • داوطلب باید تعهد خود به خدمت را ارائه دهد (داوطلبان باید 2 برابر مدت تحصیلشان حداقل 8 سال در خدمت آموزش‌وپرورش باشند).
  • داوطلب باید در مصاحبه اختصاصی قبول شود (جهت ارزیابی توانمندی‌ها و جنبه‌های جسمی، روانی و شخصیتی داوطلبان).

برای آگاهی از جدیدترین اخبار دانشگاه فرهنگیان با کارشناسان اختصاصی این دانشگاه در مجموعه مشاور گروپ تماس بگیرید.

 

شرایط ثبت‌نام در دانشگاه فرهنگیان 98 - 99 چیست؟

در زمان ثبت‌نام در آزمون دانشگاه فرهنگیان، دانشجو باید حکم کارگزینی رسمی یا پیمانی آموزش‌وپرورش (منوط به ادامه اشتغال در آموزش‌وپرورش) برای ورود به دانشگاه فرهنگیان را داشته باشد.

متقاضیان در زمان ثبت‌نام، آغاز تحصیل و در مدت‌زمان تحصیل در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی، نباید به تحصیل در هر یک از دوره‌های کاردانی و بالاتر (ازجمله پیوسته و یا ناپیوسته) بپردازند.

گرفتن فرم معلم مشتمل بر موافقت با ادامه تحصیل شاغلان رسمی و پیمانی از اداره آموزش‌وپرورش محل اشتغال طبق شرایط آمده در دستورالعمل مربوطه (داوطلبان می‌توانند برای دریافت فرم معلم به کارگزینی اداره آموزش‌وپرورش محل اشتغال خود بروند). ارائه ندادن فرم معلم توسط محل خدمت به‌منزله نداشتن شرایط ثبت‌نام در آزمون است.

قبولی داوطلبان مشروط بر تعداد پذیرفته‌شدگان در هر یک از کد رشته محل‌های مربوط به‌ویژه فرهنگیان است. یعنی اگر تعداد پذیرفته‌شدگان به حدنصاب لازم (حداقل 15 نفر) نرسد قبولی داوطلبان بی‌اثر خواهد شد.

برای تحصیل قبول‌شدگان رشته‌های تحصیلی ویژه شاغلین رسمی و پیمانی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان مصوب وزارت علوم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران، محل در نظر گرفته‌شده می‌باشد.

سایر داوطلبان از قبیل معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی قراردادی، آزاد و … اجازه ندارند رشته‌های تحصیلی ویژه فرهنگیان را انتخاب نمایند و کلیه رشته‌های تحصیلی ویژه فرهنگیان در همه گروه‌های آزمایشی، به شاغلین رسمی و پیمانی آموزش‌وپرورش تخصیص داده‌شده است.

متقاضیانی که مدرک کارشناسی و بالاتر رادارند، مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی ویژه فرهنگیان نیستند.

  مطالب تکمیلی زمان ثبت‌نام دانشگاه بین‌الملل لیست رشته‌های فرهنگیان لیست رشته‌های تحصیلی در دانشگاه شاهد رشته‌های گروه ریاضی فیزیک پردیس خودگردان رشته‌های گروه علوم تجربی دانشگاه پردیس خودگردان لیست رشته‌های علوم انسانی دانشگاه پردیس خودگردان لیست رشته‌های هنر و زبان‌های خارجی دانشگاه پردیس خودگردان لیست رشته‌های گروه ریاضی فیزیک در دانشگاه بین‌الملل لیست رشته‌های گروه علوم تجربی در دانشگاه بین‌الملل لیست رشته‌های علوم انسانی دانشگاه بین‌الملل لیست رشته‌های گروه هنر دانشگاه بین‌الملل لیست رشته‌های گروه زبان‌های خارجی دانشگاه بین‌الملل لیست رشته‌های دانشگاه مجازی لیست رشته‌های بدون آزمون (بر اساس سوابق تحصیلی)  

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : ثبت,نام,دانشگاه,فرهنگیان, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 131 تاريخ : دوشنبه 6 آبان 1398 ساعت: 0:41

همه چيز در مورد حفاظ شاخ گوزني

همه چيز در مورد حفاظ شاخ گوزني

هميشه هزينه براي امنيت يکي از مهم ترين و عقلاني ترين کار هايي است که هر شخصي بايد انجام دهد. البته هزينه اضافه وقتي راه هاي بهتري براي تضمين اين امنيت وجود دارد نيز به صرفه نيست.

شاخ گوزني که بر روي ديوار ها قرار داده مي شود، جدا از اينکه زيبايي را براي منزل به ارمغان مي آورد به امنيت ملک شما نيز کمک به سزايي مي کند و باعث حفظ جان، مال و مدارک شخصي مي شود و ورود افراد ناشناس و سارقان را تا حد الامکان کاهش مي دهد.

شاخ گوزني ها در چند سال اخير محبوبيت بسيار زيادي بين مردم پيدا کرده اند زيرا با جلوه هاي زيبايي که به ساختمان مي دهند جايگاه خود را بين مشتريان تثبيت کرده و اگر با نگاهي جزئي اين موضوع را بررسي کنيد شما هم بين اين شي زيبا و سيم خاردار شاخ گوزني را انتخاب ميکنيد.

شاخ گوزني ها در ابعاد مختلف در طرح هاي مختلف موجود هستند که با توجه به رنگ هاي دلخواه خود مي توانيد همان رنگ را در اختيار داشته باشيد.

ما به شما در اينجا به شما پيشنهاد مي کنيم که به هنگام خريد به ميزان تراکم و خميدگي و صد البته ارتفاع اين نرده ها دقت کنيد؛ زيرا خميدگي هر چه بيشتر باشد باعث مي شود کار براي سارقين و ورود به ملک شما سخت تر شود.
بهترين ارتفاع براي اين نوع نرده ها نود سانتي متر و با تراکم ده سانتي متر است زيرا عبور از آن بسيار دشوار خواهد شد.

مزاياي استفاده از شاخ گوزني



اگر بخواهيم در مورد استفاده از شاخ گوزني به شما اطلاعاتي را ارائه دهيم، بايد بگوييم که هزينه آن نسبت به ديگر فلزات و روش هاي حفظ امنيت ملک بسيار کم تر است.

جالب است بدانيد که دليل نام گذاري از اين حفاظ ها شباهت آن به شاخ گوزن است، نصب اين حفاظ ها نيز نيازمند بررسي محل و همينطور سطوح مورد نظر خواهد داشت،

خريد حفاظ شاخ گوزني براي ساختمان

بايد بگوييم که شما در ساخت و طراحي ابتدايي اين شاخ گوزن ها در نمونه هاي سفارشي سازي شده کاملا حق انتخاب داريد، يعني مي توانيد ميزان تراکم و اندازه ميله گرد هاي استفاده شده در اين نوع حفاظ ها را مشخص کنيد، البته که هر چه تراکم بالا تر باشد امنيت بيشتر خواهد بود.

بر اين اساس حرکت سارقين روي اين سطوح نيز به مراتب سخت تر مي شود، دغدغه اصلي در مورد تعمير سيستم هاي امنيتي مانند دوربين هاي مداربسته و همين طور درب هاي اتوماتيک وجود دارد. در مورد اين سيستم ها ما به شما عزيزان اين اطمينان را مي دهيم که هيچ نيازي به سرويس وجود ندارد، يعني با يک خريد به صورت مادام العمر نيازي به استفاده از روش هاي ديگر تامين امنيت ملک و ساختمان ها نخواهيد داشت.

با توجه به اين که در شهر ها، ديوار حصار ها به يکديگر متصل است، قطعا نياز به استفاده از شاخ گوزني ها به صورت کامل حس مي شود، همين طور اگر صاحب يک ويلا و يا ملک دور از محل زندگي اصلي خود هستيد. حفاظ شاخ گوزني ايده آل است.

قيمت حفاظ هاي شاخ گوزني

همان طور که مي دانيم براي ما ايراني ها يکي از مهم ترين فاکتور ها در انتخاب يک کالا، خدمات و همين طور در هر زمينه اي که فکرش را مي کنيد هزينه و قيمت است، عموما سيستم هاي امنيتي نياز به صرفه هزينه و وقت زيادي دارند. بخصوص اگر مي خواهيد در ملک و محل کار خود از آن ها استفاده کنيد.

در اين مواقع بايد تدابير لازم را انديشيده تا خدايي نکرده اتفاقاتي که نبايد رخ ندهد، حفاظ هاي شاخ گوزني يکي از گزينه هاي پرفروش در طول چند سال اخير در ايران بوده اند که به دليل ساختار فلزي اي که دارند، اجازه عبور و مرور در سطوح بلند را به هيچ موجودي نمي دهند.

اين حفاظ روي ديوار توسط آهنگران از ديرباز براي امن کردن ساختمان ها، ديوار ها استفاده مي شود و طراحي کلي آن نيز از همان ابتدا به همين شکل بوده است. شما مي توانيد بنا به متراژي که قصد سفارش حفاظ شاخ گوزني براي آن را داريد، از تخفيف هاي ويژه خريد برخوردار شويد؛ البته که کيفيت همچنان در کار حفظ خواهد شد.

ساخت و تحويل سريع انواع حفاظ هاي شاخ گوزني

با تمامي بررسي ها، براي ديوار هاي بلند و کوتاه، ساختمان هاي مسکوني و اداري، ويلا ها، آپارتمان ها و خانه هاي دور از شهر، در کنار تمامي تجهيزات امنيتي ساختماني، قطعا حفاظ هاي شاخ گوزن يکي از مناسب ترين موارد است که مي توانيد استفاده کنيد.

اين حفاظ ها در اسرع وقت از سوي شما با کسب اطلاعات مورد نياز مانند تراکم و متراژ ساخته خواهند شد، نگران نصب آن ها نيز نباشيد، اين کار به سريع ترين شکل ممکن با اندک صرف زمان انجام مي شود، شما عزيزان مي توانيد با استفاده از شماره هاي تماس در اين مورد اطلاعات بيشتر و تکميلي تري نيز کسب کنيد.

قطعا هر چه قيمت بالاتر باشد از مواد و فلزات گران تر و بهتري استفاده مي شود، ارزاني هاي بيش از حد نيز هر کدام فلسفه اي خواهد داشت و بهتر است که خود را درگير آن ها نکنيد، در درجه اول به دنبال تعادلي بين کيفيت و قيمت باشيد تا هزينه هاي صرف شده از سمت شما بي مورد نباشد.

رنگ نيز به انتخاب شما مشخص خواهد شد و مي توانيد براي زيبا تر شدن ظاهر ساختمان خود از رنگ هاي متنوع تر استفاده کنيد،

همه چيز در مورد حفاظ شاخ گوزني



در صورتي که ترجيح مي دهيد با هزينه اي کم تر نسبت به ديگر گزينه هاي پيش و رويتان براي حفظ امنيت حصار ها و ديوار ها از مقاومت خانه خود در برابر خطرات احتمالي ايمن باشيد، شاخ گوزني را مي توانيد سفارش دهيد و در صورت تمايل نصبش را نيز خودتان انجام دهيد.

صد البته که ما اين مورد را به شما عزيزان پيشنهاد نمي کنيم، چون در صورت نصب اشتباه و يا ناکارآمد هيچ عملکرد مثبتي از سوي حفاظ هاي شاخ گوزني مشاهده نخواهد شد و چه بسا که باز شدن پيچ ها، امکان کنار زدن اين حفاظ ها وجود خواهد داشت.

نيازي به تغيير ساختار کلي محلي که قرار است حفاظ روي آن نصب شود نيز وجود نخواهد داشت و در اين مورد نيز شما قرار نيست تغييري را اعمال کنيد.

شما مي توانيد با صرف هزينه بسيار ديوار هاي ملک خود را بلند تر کنيد، اما پيشنهاد ما استفاده از حفاظ هاي فلزي و بخصوص شاخ گوزني است که اين روز ها بسيار در بين کارفرمايان ساختمان ها محبوب است.

جهت ارتباط بيشتر به وبسايت و کانال تلگرام مراجعه بفرمائيد
وبسايتhttps://hefazeiran.ir
کانال تلگرامhttps://t.me/hefazeiran
تلفن تماس: 09194915895

 

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : حفاظ,شاخ,گوزنی, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 133 تاريخ : يکشنبه 5 آبان 1398 ساعت: 11:20

اين محصول با قيمتي مناسب ميتواند گزينه اي جذاب و قابل تامل براي خريد و استفاده در منزل باشد.اين دستگاه با ظرفيتي که دارد ميتواند براي افرادي که داراي فرزند نميباشند بسيار مناسب باشد. از مزيت هاي اين لباسشويي  ظرفيت پايين اين است که نيازي نيست براي جمع شدن لباس هاي کثيفتان صبر کنيد. حتي با حجم و تعداد کمتر البسه هم ميتوان از آن استفاده مناسبي داشت. دهانه بزرگ اين ماشين لباسشويي اين امکان را ايجاد مي‌کند تا مواردي مانند کاپشن و روتختي و حتي لحاف و پتوهاي کوچک نيز به‌راحتي وارد دستگاه شوند.

لباسشويي مدل WM4115WC

. وجود برنامه هاي متعدد و از پيش تعريف شده در اين دستگاه ميتواند باعث شود که اشتباهي در تنظيم کردن گزينه هاي مختلف به وجود نيايد و شستشوي لباس هاي حساس و ظريف نيز به درستي انجام شود. حتي اگر مايل نيستيد زماني که در منزل خود حضور نداريد دستگاه روشن شود ميتوانيد نظيمات تاخير انداز را به نحوي تنظيم کنيد که حتي چند ساعت بعد از فعاليت نيز وقتي به منزل بر ميگرديد لباس ها شسته شده و آماده باشند.

جهت خريد لباسشويي هاردستون با گارانتي ويژه تضمين کيفيت با ما تماس حاصل فرماييد:

09183844135 - 08734216695

 

 

منبع : ماشين لباسشويي مدل WM4115WC

 

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : ماشین,لباسشویی,مدل,WM4115WC, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 132 تاريخ : پنجشنبه 2 آبان 1398 ساعت: 12:20

پيراهن و لباس هاي مردانه تنوع زيادي دارند. از آن جايي که بسياري از اقايان تمايل دارند در طول روز احساس راحتي کنند عموما از بين تنوع بالاي لباس مردانه به تي شرت و پولوشرت روي مي آورند. خب تي شرت نامي آشنابه گوش همه ماست اما پولوشرت چيست ؟

پلو شرت در اصل لباسي است که از ترکيب پيراهن و تي شرت به دست آمده است. در کل به تي شرت يقه دار با دو يا سه دکمه در جلو پولوشرت گفته مي شود. اين لباس هم ميتواند در نوع آستين بلند باشد و هم در نوع آستين کوتاه .پوشيدن پولوشرت مردانه قواعد خاص خودش را دارد  که درادامه بيشتر بررسي ميکنيم.

نحوه ست کردن پولوشرت سفيد

پولوشرت مردانه سفيد  همانند پيراهن مردانه سفيد يک آيتم کژوال محسوب ميشود و در ست هاي بسياري قابل استفاده است. شما ميتوانيد اين آيتم را با شلوار کتان سفيد بپوشيد و با چند اکسسوري ظريف و يک کفش لوفر سبز جير بدرخشيد. از طرفي شلوار استخواني رنگ و کرمي هم براي اين ترکيب مناسب است. براي ايجاد کنتراست و داشتن يک استايل مينيمال کفش لوفر قهوه اي را براي اين ست پيشنهاد ميکنم. کفش کتاني کانورس سفيد هم مي تواند انتخاب خوبي براي اين ست باشد.

اگر با رنگ سفيد ميانه اي نداريد از پولوشرت هايي با رنگ هاي روشن تر مثل بژ و سفيد استخواني يا توناژ کمرنگ مثل سبز نعنايي و آبي آسماني براي ست کردن استفاده کنيد. آقايان جذاب شما مي توانيد پولوشرت را با کاپشن چرمي و شلوار کتان يا شش جيب طوسي بپوشيد. همچنين ميتوانيد پولوشرت رو به تنهايي با  شلوار مشکي ساده و يک جفت کفش کتاني کانورس و يا اسپرت بپوشيد

ست کت و پولوشرت

پيشنهاد ميکنم به جاي پيراهن آستين بلند مردانه از پولوشرت مردانه استفاده کنيد. اين استايل براي مناسب هاي دوستانه و غير رسمي گزينه اي فوق العاده  محسوب مي شود.  طرح هاي ساده و رنگ هاي تيره مثل سرمه اي ، زرشکي، عنابي و سبز را انتخاب کنيد تا کنتراست خوبي بين کت و پولوشرت ايجاد شود.

پولوشرت  هنگامي که با کت ست ميشود رسمي تر از ست تيشرت با کت و اسپرت تر از ترکيب پيراهن و کت است.  اين بدين معني است که شما مي توانيد پولوشرت مردانه را با کت و شلوار اسپرتو با ساعت خود ست کنيد . کفش مناسب اين ست، يک کفش کتاني يا کفش لوفر چرم است.

ست پولوشرت ساده و طرح دار با شلوار

پولوشرت به تنهايي ميتواند آيتمي مناسب براي دورهمي ها و شب نشيني هاي دوستانه باشد. يا حتي ميتوانيد پولوشرت هاي طرحدار را با شلوار کتان ساده ست کنيد و براي محل کار بپوشيد.  بيشتر پولوشرت ها  در رنگ هاي روشن و پاستلي و خنثي با شلوار هاي کتاني رنگ بژ ، سرمه اي و خاکستري ترکيب مناسبي مي سازد. همچنين  اگر ميخواهيد که استايل رسمي تري داشته باشيد خوب است که دکمه هاي پولوشرت را ببنديد.

چگونه پولوشرت بپوشيم؟

زماني که صحبت از پولوشرت به ميان مي‌آيد، موضوع فقط کمي از پوشيدن يک تيشرت ساده تخصصي تر مي‌شود.

چه لباس‌ها و آيتم هايي را ميتوان با پولوشرت ست کرد؟

چه شلوارهايي با پولوشرت ميتوانم بپوشم؟

شلوار جين

شلوار جين يک لباس کژوال است که ميتوانيد خيلي ساده با پولوشرت ترکيب کنيد و بپوشيد. افزون بر اين‌که شلوارهاي تيره‌ مانند مشکي يا آبي تيره استايل‌هاي جذاب تر و خاص تري مي‌سازند،  پس جين‌هاي روشن‌تر براي استايل تعطيلات آخر هفته مناسب‌تر خواهند‌بود.

شلوار بَگ

يکي از استايل‌ تين ايجري و جوان پسند، ست پولوشرت با شلوار بَگ است. يک پولوشرت بدون طرح با رنگ سفيد يا رنگ‌هاي پر انرژي مانند قرمز پيشنهاد من است. لطفا از شلوارهاي شلوغ با جيب‌هاي فراوان دوري کنيد.

چگونه در استايل هاي مختلف از پولوشرت استفاده کنيم؟

پولوشرت و ژاکت هاي ساده

پوشيدن پولوشرت و ژاکت ترکيب جذاب مردانه اي  به وجود مي‌آورد خصوصا اگر به اين ست بوت کار يا چوکا اضافه شود. آنگاه  استايلي با جلوه‌هاي پررنگ‌تري از فشن ساخته ميشود.

پولوشرت و کت چرم

اگر درکمد خود يک کت چرم داريد، حتما يک بار آن را با يک پولوشرت تست کنيد. اين ترکيب، با يک شلوار جين جذب مشکي و بوت چرم مي تواند شما را تبديل به يک گنگستر موتورسوار تبديل کند..

پولوشرت و هودي

سويشرت‌هاي کلاه‌دار انتخابي ساده براي اکثر لباس‌ها هستند، اما پوشيدن پولوشرت متفاوت تر است چرا که با يکي از آن‌ها، نماي زيباتري ميسازد،  پس بهتر است به دنبال يکي از آن زيپ‌دارها باشيد. در هر رنگي که دوست داريد.

در خريد پولوشرت به اين نکات دقت کنيد

جنس باکيفيت

در راهنماي خريد پولوشرت توصيه مي‌کنيم ، مطمئن شويد که جنس لباسي که انتخاب کرده‌ايد، با شستشو ، فرم و شکل خود را از دست ندهد.

 

رنگ

اگر اولين پولوشرتي است که مي‌خريد، در انتخاب رنگ محتاطانه‌تر عمل کنيد. بهترين رنگ پولوشرت از نظر کاربرد، سفيد، مشکي و طوسي و در کل رنگ هاي خنثي است. البته اين قانون درمورد همه‌ي انواع لباس صدق مي‌کند.

 

يقه‌ي محکم و استخواني

اکثر پولوشرت‌ها يقه‌اي زاويه‌دار دارند که  علت رسمي‌تربودن آن در مقايسه با تي شرت است. به تغييرات فرم يقه حساس باشيد. اگر پولوشرت‌تان تا يقه‌اي وا رفته دارد، بايد يک پولوشرت جديد تهيه کنيد.

 

سايز
تن‌خور پولوشرت، در حالت نرمال، ( Slim Fit ) است  و هيچ‌گاه با زيرپوش پوشيده نمي‌شود. اما توجه داشته باشيد که نبايد بيش از اندازه تنگ و چسبان باشد.
 

قد

 قد پولوشرت بايد به گونه‌اي باشد که دقيقا تا بالاي نشيمنگاه  باشد. قد آستين‌ها نيز در بهترين حالت، تا اواسط ماهيچه‌ي بازو خواهد بود.
 

بستن دکمه‌ها
يکي از مهم‌ترين نکات در راهنماي پوشيدن پولوشرت، مساله‌ي بستن دکمه‌هاست. هنگام پوشيدن پولوشرت به ياد داشته‌باشيد که هميشه حداقل يکي از دکمه‌ها را ببنديد.
منبع:
http://chibeposham.parsiblog.com/

 

 

باران...
ما را در سایت باران دنبال می کنید

برچسب : پیراهن,و,لباس,های,مردانه, نویسنده : کاووسی فر emmtehann7 بازدید : 215 تاريخ : چهارشنبه 1 آبان 1398 ساعت: 0:26

لینک دوستان

خبرنامه